2012

2012-12-21 akimirkos iš renginio "Prie Kalėdinės eglutės"

2012-10-16 Ekskursija po Kupiškio rajoną

Mes, Noriūnų Jono Černiaus pagrindinės mokyklos 4 klasės mokiniai su mokytoja Ekaterina Vanagiene stengiamės pagal savo jėgas visur dalyvauti. Dalyvaudami Noriūnų bendruomenės šventėje už sukurtą kompoziciją iš gėlių žiedų, gautą prizą nusprendėme panaudoti ekskursijai. Visa klasė labai norėjome aplankyti A.Petrausko muziejų, V. Šleivytės paveikslų galeriją ir pagilinti žinias, apie mūsų krašto įžymius žmones. Mokyklos direktorė nemokamai skyrė autobusiuką. Labai laukėme tos dienos. Antradienį po pamokų, išvykome į ekskursiją. Prie Adomo Petrausko muziejaus mus pasitiko gidė. Labai įdomu buvo klausytis jos pasakojimo. O visų labiausiai patiko bokštas, pastatytas ant didžiulių keturių akmenų, reiškiančių keturias pasaulio kryptis: pietus, šiaurę, rytus, vakarus. Stebino šio pastato aukštumas. Lipant į viršų kai kam ir kojos drebėjo, bet smalsumas baimę nugalėjo. Viską aplankę ir susipažinę, supratome kokio darbštumo ir kruopštumo buvo muziejaus įkūrėjas A. Petrauskas. Per savo gyvenimą surinkęs tokį didelį kiekį eksponatų, kuriais dabar galime grožėtis. Ir suprasti kokias neįkainuojamas vertybes paliko tautai. Aplankę dailininkės V. Šleivytės paveikslų galeriją ir išklausę jos gyvenimo istoriją supratome, kad dailininkė labai norėjo mokytis, kad visą gyvenimą siejo su menu. Apžiūrėję paveikslus gavome užduotį, sekančią pamoką papasakoti apie labiausiai patikusį paveikslą, prie kurio mokytoja kiekvieną nufotografavo. Stengėmės visur būti drausmingi ir mandagūs todėl dar mandagumo ir elgesio taisyklių pasimokyti nuvykome į kavinę ,,Janta“. Labai patiko gražiai sutvarkyta teritorija. Mokėmės perskaityti meniu, užsisakyti ir pavalgius susimokėti. Pasijutome labai savarankiški. Su pakilia nuotaika grįžome į mokyklą . Mūsų svajonės išsipildė. Įgijome daug naujų patirčių.

Dėkojame prisidėjusiems prie mūsų ekskursijos, o gautą prizą panaudosime kitai ekskursijai.

Noriūnų Jono Černiaus pagrindinės mokyklos

4 klasės mokinys

Emilis Kazakevičius

2012-09- 03 Ketvirtokų rugsėjis

Mus taip pat rodė Kupiškėnų studijos laidoje 2012 rugsėjo 1 dieną!

2012 05 04 vykome į Kauną apdovanojimų šventę "Lietuvos vaikai kuria pasakas". Mums labai patiko. Už dalyvavimą buvome apdovanoti Padėkų raštais. Įspūdingas renginio koncertas. Po šventės  turiningai ir linksmai laiką leidome "Megoje". Dėkingi mokyklos direktorei už galimybę apsilankyti dar kartą Kaune.